AdvertisementOnline promoasje

CPM - wat is it? Hoe te brûken CPM in reklame?

Troch it organisearjen fan in media en kontekstuele reklame kampanje op it netwurk, eltse advertearder berekkent syn skatte budzjet. Klant reklamekampanje is it fan belang om te sjen hoe't de middels takend foar de útfiering dêrfan, oft it jild wurdt bestege en de effektiviteit mei dêr't se brûkt wurde as bedoeld. De berekkening fan de effisjinsje fan it produkt reklame yn media planning basearre op ferskate yndikatoaren, ien dêrfan is de yndeks fan CPM. Wat is dit figuer hoe te gebruiken - útfine hjirûnder.

CPM - wêrom is it nedich

Wat is CPM reclame, dat is bekend sûnt de foarige ieu. De module brûkt yn alle reklame kampanjes dy't plakfûn yn 'e media. Publishing, televyzje en radio-omroppen noch brûke dizze figuer te berekkenjen de kosten fan reklame. CPM wurdt brûkt yn it gefal as it giet om de priis fan de werjefte reklame is net ien bestimming, en tûzenen mooglike keapers. Tagelyk, en waard set yn sirkulaasje dizze term. De eigners fan reklame platfoarmen koe allinnich operearje mei harren sirkulaasje en tematysk omtinken, sadat de CPM taryf waard bepaald, reklame, rekken hâldend dizze wearde wie produktyf.

defining CPM

In ienfâldige definysje fan CPM - kosten per tûzen is. Komt fan 'e namme fan de module Ingelske wurden Kosten-Per-Thousand, dêr't M - it Romeinske sifer, meaning 1000. Sa, de fraach fan wat is de CPM, kinne jo antwurdzje, dat it is de priis per tûzen ad ympresjes. Hoe mear tiid der is Advertearje op 'e siden fan' e kranten en tydskriften, it faker dat wurdt spile op 'e radio of lêzen op it tv kanaal - hoe grutter de koers fan dizze faktor.

Kalkulearjende CPM advertising online kampanjes

Op de ynternet, de rol fan 'e advertinsje meastal spylje banners - dy hinderlike pop-ups, dy't sa populêr by brûkers, en dy't bringe jild oan de eigener fan de reklame platfoarms. De populêrder de site, hoe mear minsken sykje op dizze webside, de mear djoere reklame op dizze site kostet de klant.

Advertearders ynteressearre yn de grutste mooglike oantal brûkers dy't seagen de banner. Dêrom, wat is de CPM, dan kin oantoand wiskundich as folget:

CPM = (de totale priis fan 'e reklame folchoarder) / (plande oantal kear opfrege day banner) * 1000.

No is it dúdlik, CPM - wat it is. Yn reklame is it ien fan de meast wichtige yndikatoaren. In advertiser kin berekkenje hoefolle jild jo moatte betelje de eigner fan de side om te garandearjen dat de ynformaasje is sjen litten tûzen brûkers op it netwurk.

Visueel, dizze berekkening kin yllustrearre troch in simpel foarbyld. De kosten fan it pleatsen fan in banner op it plak fan in portal is, bygelyks, $ 400 per wike, de statistiken fan dizze webside lit sjen dat in wike op de site sa'n 10 tûzen. Users. Sa, in ienfâldige berekkening jout in wearde fan:

CPM = $ 400/10 000 * 1000 = $ 4 per ien tûzen ympresjes reclame ynformaasje.

Advertearders moatte begripe dat in ienfâldige demonstraasje fan de banner op de tematyske webside is meast ynformatyf. Der is gjin inkele garânsje dat alle tsien tûzen minsken dy't besocht de side, wês wis te klikken op de banner. oft de besiker sil wol te keppeljen oan of net - It hinget fan de oantrekkingskrêft fan de banner en de ynformaasje dy't pleatst derop. Eltse side is nedich om te foarsjen al dyn gegevens te berekkenjen de CPM opsje. It is better foar de side eigner, kinne jo begripe. Mar reklame, de kwaliteit en nijsgjirrich foar de ein brûker binne opnaam yn de taak fan 'e klant.

Support module CTR, berekkeningsmetoaden

Om ferminderjen kosten te beskôgje noch in yndikator - CTR index. De namme komt ek út 'e Ingelske taal en wurdt hielendal klinke as in klik-fia rate - CTR taryf. CTR lit de lokaasje sjen hoefolle minsken oanklikt op 'e banner en gean nei in side reklame klant. Dizze module is ôfhinklik fan 'e correctness fan' e keazen site, omdat de mear passend en needsaaklike útstrieling reklame, it grutter de kâns dat de besiker ynteressearre yn de ynformaasje en kliks op 'e banner. De metoade fan berekkenjen dit yndikator is as folget:

CTR = (tal brûkers dy't oanklikt op 'e banner) / (de foarnommen oantal werjeften yn de Banner deis) * 100%.

Bygelyks, as de 20 tûzen minsken dy't seach de advertinsjes, hawwe in keppeling brûkt 800 brûkers, dan de CTR is 800/20 000 * 100 = 4%, dat is boppe de legere limyt.

Empirically bewezen dat it minimum CTR fan 3-5%. As minder, dan de kosten per potinsjele klant sil heger wêze as de ferwachte winst, en reklame wurdt beskôge ineffectief.

Mei help fan yndeksen

CPM kin brûkt wurde as selektearjen fan in smel doelgroep. Bygelyks, doe't it bestellen fan de banner site platfoarm jout advertearders ynformaasje oer leeftyd, geslacht, wenplak, belangen fan alle registrearre besikers. Dêrmei de winske banner ferskynt allinnich oan dy brûkers, wêrop de promosjonele artikel is berekkene. It budzjet fan de kampanje tagelyk verbruikt mear ekonomysk en effisjinter.

Jo moatte ek rekken hâlden wurde mei de aktiviteit fan de permaninte leden. De faker itselde besiker sjocht deselde ad produkt, hoe mear jild wurdt debited út de advertearders, mar de klant by de klant fan dit net mear wurdt. Dêrom lettere berekkening Indices CPM en CTR yn kombinaasje mei in djippe analyze fan ynformaasje levere troch dizze reklame platfoarm te bringen de winske resultaten foar de klant.

In oar punt dat moat rekken hâlden wurde oan it begjin fan de kampanje. Betelling kin wurde beljochte of yn termen fan CPM, of CTR. Mei oare wurden, de klant moat begripe de essinsje fan reklame modulo CPM banner - it is gjin beteljen foar in klik, mar allinne foar reclame in produkt demonstraasje

Summing up

Op de fraach wat is it CPM, kinne jo sizze dat dizze opsje is ien fan de wichtichste yn 'e analyze fan' e effektiviteit fan in bepaald reclame, en ek moatte rekken hâlde as it berekkenjen fan de reklame budzjet. Rekken holden en it bedrach fan de ferûnderstelde kontakten de potinsjele klant mei de reclame ynformaasje, en de kosten fan 'e banner pleatsing op meardere siden mei lyksoartige tematysk fokus. Mei it each op dizze parameters, is it mooglik om te berekkenjen de effisjinsje fan in bepaald reklame platfoarm en mei súkses behearskje de reklame budzjet.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 fy.unansea.com. Theme powered by WordPress.